måndag 23 januari 2012

uppdatering

jag är nu tillbaka i Lappfjärd, utan min Set tyvärr. känns lite tomt och ensamt i lägenheten, men snart blir jag väl van. praktiken räcker ändå bara tre veckor ännu, så snart är allt som normalt igen.

dieten går bra! jag har gått ner en hel del sedan tisdag. det mesta är förstås s.k. "water weight", men det känns ändå bra att stiga på vågen varje morgon och se att den visar lite mindre, även om viktminskningen går långsammare nu när det "riktiga" fettet börjar rinna av. jag har ätit soppor och sallader, och mått hur bra som helst. med det och träning varje dag går det framåt. jag är visserligen oftare hungrig men det är högst troligen bara min (överdimensionerade, känns det som) magsäck som krymper. skönt, verkligen.

jag kom för en stund sedan hem från gymmet och ska strax hoppa i duschen (och diska. usch). men före det: lite bilder av allt smått och gott som ätits och gjorts under veckan jag spenderade i Pargas!


testade mammas utsökta svampsoppsrecept - med fantastiskt resultat!

åt kycklingsallad ett par dagar, mums!

mitt morgonmål en dag - lyxade till vaniljyoghurten med jordgubbar. att köpa jordgubbar på vintern rekommenderas dock inte, de är skarpa och har lite smak. definitivt en säsongsfrukt. men tanken var i alla fall fin! ;)

spenderade lördagskvällen hos Jessica, här är pojkarna i full gång med att jamma.

åkte upp till Lappfjärd med Adam, Lisa och Oscar på söndagen efter att vi haft bandövning i Pargas. sög att fara iväg från Set, men jag fick i alla fall njuta av vacker Åbovy i väntan på Oscar. ;)


SÅ ATT! ha en kväll!
PZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar