måndag 2 januari 2012

måndagsyr

hej hopp i lingonskogen!

ett försenat grattis till mig och min underbara kille Set som dagen före nyåret firade vår (FB-)officiella årsdag. inoffociellt har vi fått njuta av att vara tillsammans i några månader utöver året, men eftersom datumet för när allting började är lite diffust så är den officiella årsdagen lättare att fira.



vi tog en myskväll på två med bio och varma smörgåsar, och avslutade förstås kvällen med klassikern - ett avsnitt av Supernatural.

filmen vi såg på bio var nya Sherlock Holmes-filmen A Game Of Shadows. den filmen rekommenderas starkt! den var supersnyggt filmad och producerad samt lockade fram ett stort antal skratt i biosalongen. att vi såg filmen i Åbobions största sal gjorde inte saken direkt sämre - mäktigt!


nu befinner jag mig i Tammerfors hos min kära farsa. vi har också ätit varma smörgåsar (yeah man, det kan inte gå fel med varma smörgåsar!) och jag är så pass trött efter resan att det enda jag kan tänka på just nu är en lång, varm dusch och ett avsnitt Desperate Housewives i sängen. sedan blir det nog nattinatt för min del.

morgondagen är redan fullspäckad med planer. först blir det kaffe hos fammo och faffa och efter det kör jag fullt ös med biobesök - två filmer efter varandra! har ännu inte sett nya Twilight-filmen (ja, jag erkänner, jag tycker om Twilight, fast främst böckerna...), så givetvis ska den avverkas, samt en väldigt intressant film vid namn Hysteria. intressant minsann, ta och läs vad den handlar om!



nu får bloggandet räcka för idag. ha en skön måndagskväll ni som ännu är vakna!

kramar och peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar