tisdag 3 januari 2012

sista tammerforskvällen

it's been a day.

skön dag, igen. sista och enda hela dagen i tammerfors (denna gång) är snart över. efter kaffet hos fammo och faffa stack jag mig in till stan och fullföljde min plan - jag gick på bio och såg två filmer på rad! ensam dessutom, kommer inte ihåg att jag någonsin förr skulle ha varit ensam på bio. båda filmerna (twilight och hysteria) var underhållande och precis vad jag behövde. en dag ensam i biomörker, helt bortkopplad från min egen värld. skönt ibland.

efter båda filmerna stack jag mig in till sokos för att handla lite kvällmålsingredienser, tog sedan en promenad genom centrum och hoppade på bussen hem till pappa. till vänster ser ni kvällsmålet, avocado med räkor, majonnäs och citron. NAM. bara för att lyxa till vardagen lite.

imorgon hoppar jag på treans tåg HEM. ska ha tjejkväll med fina Jannika, Matilda och (andra) Anna, ser MASSOR fram emot det! avståndet mellan träffisar blir för långa när man studerar från varandra. men nu ska vi spendera en mysig kväll tillsammans med pizzabakning och det vanliga babblandet. ;) kram på er.

torsdagskvällen kommer att bestå av träffis med världens bästa Almost a Dozen. ÄNTLIGEN. men mer om det senare.

nu kör jag min egna personliga klassiker tills jag somnar - Desperate Housewives.

PZ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar