fredag 27 januari 2012

tjejkväll

gårdagens tjejkväll var supertrevlig! många visdomsord blev sagda (bl.a. av mig: "min dröm i livet är att göra ALLT jag vill, HELA TIDEN. jag vägrar tro att det är omöjligt.") och många asgarv-moments skallade i våran lilla etta. massor med godheter som ost, vin och after eight-choko prydde bordet, som i takt med allt skvaller minskade. finns inga desto mer bildbevis, annat än mitt fina konstverk gjort av en kaffe+mjölk+minttu+after eight-drink. nam, btw! :)


tack tjejer för en fin kväll, det här gör vi om!

SNART är Set hemma. åh fy, vad skönt. när man är utan en varm famn i en tid så finns risken att kramsjukheten växer till det yttesta... :) övning med bandet femtiden idag, och imorgon spelning! alla i traktera --> Café JP imorgonkväll/natt!

PZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar