onsdag 4 januari 2012

bra humör

GODMORGON VÄRLDEN!


bra humör idag, känner mig helt som ritade filuren ovan. sällan det händer direkt man vaknar. okej man kan ju inte vara på dåligt humör när man blir väckt med pussar och kramar av världens bästa människa, men nu när jag är ifrån honom och sover ensam är humöret aningen förvånande. men najs. heh.

idag sticker jag hem till Nedervetil. ska verkligen bli skönt att bara ta det lugnt hemma, vara med familjen och träffa vänner, och allt detta för en gångs skull lite längre än bara ett veckoslut. jag har lovat mig själv att jag ska mysa loss med vår katt också, den har fått alltför lite uppmärksamhet av mig de senaste gångerna jag varit hemma. men nu du, kissen!

bara ett "glad morgon åt alla"-inlägg, tjolahopp!

PZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar