fredag 6 januari 2012

dozenträff och inköpsplaner

oj, vilken trött dag det har varit. har legat hela dagen i pyjamas och sett på Harry Potter-filmer, ska snart sätta igång dagens tredje... men först lite uppdatering! gårkvällen spenderades hos Valter med nästan hela Almost a Dozen. en riktigt skön kväll med sång och många skratt. man kan ju bara konstatera att ingen av oss har ändrats! mot slutet av kvällen fick vi alla också hälsa på en nykomling i gänget, Fannys och Caseys underbart söta och lilla son Leo. till vänster: Erik som lyckats sno honom en stund.

imorgon har jag planer att sticka in till Kokkola och inhandla en bas. jag har beställt en från Sverige men jag har väntat i över tre veckor på svar gällande min beställning, och nu får det vara nog. jag har överlag fått riktigt upp över öronen med folk som inte svarar på mejl, så det får vara. jag avbeställer och köper en imorgon istället! bilder och glada ord finns att förväntas imorgon, med andra ord.

nu är det dags för varma smörgåsar och lite mer Harry Potter!

godnatt från en efter-bastu-mysig jag! PZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar