torsdag 5 januari 2012

umgänge och Harry Potter-mys

träffisar, träffisar, träffisar!

jullov hemma är underbart, man kommer sig för att catch up med kompisar man inte annars ser så ofta. de flesta är hemma på samma gång, de flesta är också lediga och har tid att träffas. igår tog vi en reunion med några tjejer. vi samlades hos mig för några år sedan för pizzabakning och pyjamasparty, och jag tänkte att nu börjar det bli dags för att göra det pånytt. pyjamasparty blev det inte men en ytterst trevlig kväll med skvaller, pizzabakning och massor med prat om just dem som inte var bjudna - pojkvännerna. vi konstaterade att det inte är någon skillnad att man ordnar tjejkväll, det slutar ändå med att huvudsamtalsämnet är det andra könet... ;)

fina Anna och Jannika.

min vän Matilda och jag.

tack tjejer för en supertrevlig kväll! lite oftare i fortsättningen, va? fast man måste ju hinna samla på sig lite skvaller emellan också, som vi konstaterade... ;) kram på er!

när tjejerna stuckit iväg hade jag fortfarande en halv vinflaska som redan var öppnad, så jag kröp ner i sängen med vin, choklad och första Harry Potter-filmen i min nya box. jag har bestämt mig för att avverka alla filmer innan jullovet är slut (8 st.), önska mig lycka till!

idag fick jag också besök, av fina vännen Tetti som jag alltför sällan träffar. det märks att vi ville prata av oss, men hade alltför lite tid. jag ska definitivt komma till H-fors och hälsa på, och DÅ ska minsann alla diskussionsämnen behandlas! kram på dig också!

nu ska jag börja förbereda mig inför umgänge- och sångkvällen hos Valter med Almost a Dozen. det ska bakas lite och duschas innan Emil plockar upp mig. förhoppningsvis kommer jag ihåg att fota, i så fall kommer bilder senare!

so long!

PZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar