fredag 28 oktober 2011

it's coming to an end.

nu är det äntligen bestämt. anna phoenix is coming to an end.

efter sex år av det vackraste jag någonsin skapat tillsammans med min älskade syster är det dags att ta farväl och lägga anna phoenix på hyllan. sex år av att ha spillt känslor och av att ha been putting ourselves out there kommer att avslutas, och det ska jag förklara till allmänheten. hur?

jag har suttit och försökt få vettiga ord ur mig för att förklara allt. förklara vad dessa år har gett mig, förklara varför jag får en klump i halsen i skrivande stund, förklara vad som får tårar att bränna mina ögonlock när jag tänker på att allt detta tar slut, men som ändå på samma gång ger en lättnadskänsla. hur förklarar jag i ord att en av de bästa sakerna som någonsin har hänt mig håller på att ta slut?

jag ska fortsätta kämpa med att skriva. följ med.

kärlek och PZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar