fredag 21 oktober 2011

"nytt liv" för miljonte gången.

senaste inlägget i januari. hupsista.

jag tänker VERKLIGEN inte skriva ett "uppdatera allt som hänt sedan senaste inlägget"-inlägg. tvi, usch och fy satan heller.

MEN!

så mycket kan jag hastigt informera om att andra året på lafo är i skick, jag och S chillar oftast i vår kämppä som ligger nära skolan (billig hyra, hipp hurra!), jag har ingått en pakt om en hälsosammare livsstil (i vilken ingår att jag och ovannämnda stenhårt ska börja träna) OCH infopunkt nr sista: testade basar i soitinlaine i åbo igår, och föll ner i kärleksdiket at the touch of TVÅ st som jag testade. när jag väl ska köpa, bered er på en CAPS LOCK-statusuppdatering om hur jag inte kunde motstå någon av dem och i min iver spontanköpte båda. nåh, lär ta åtminstone en månad innan plånboken tillåter detta, men håll utkik!

fun fact nr bizillion: jag har en LG touchscreen nu and I LOVE IT! S har också en (jo, helt likadan faktiskt, löjligt jag vet. vi har i varje fall inte matching tracksuits på oss när vi länkar!).

men nu, less wordspilling and more lackande av naglar och desperate housewives!
until next time, adios.

PZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar