måndag 7 november 2011

happy times gånger en MILJON!

livet ler idag. randomly, men inte som omväxling. tur!

JAG ÄR PÅ FRUKTANSVÄRT BRA HUMÖR!

*ner på jorden - DUNS*. sitter för tillfället i produktionsrummet och trixar med drumreplacement. intressant, men inte direkt något jag skulle använda mig av. efter lunchen ska vi påbörja höstens stora projekt (gällande vår linje): 1 st musik. vi ska göra en låt helt enkelt. låter ju lätt, men nä. det är fråga om att satsa stort on this one. roligt!

jag fick äntligen skrivet anna phoenix-hejdå:et. tog inte länge när jag väl kom igång, men i takt med att skivan snurrade och känsliga ord blev skrivna så trängde ett par tårar fram, och förståelsen för att slutet faktiskt är här slog mig. sorgligt, men skönt.

jag har vision på vision angående låtar nu, jag tror att jag snart ska dra igång mitt stora personliga projekt. berättar mer om det längre fram i tiden, det är inte dags än.

nästa veckoslut ska jag hälsa på min pappa, länge sedan sist! ska bli skönt att gå på hemgatorna i tammerfors och shoppa inför julen. ÄLSKA TAMMERFORS på vintern! valoviikot, juldekorationer och all the CHOKO, amazing. kommer att bli ett underbart mysigt veckoslut. skönt att bara få ta det lugnt. synd att jag missar rizzles hangökeikka dock. men hey, nästa gång! blir också första gången på LÄNGE som jag och S alls är ifrån varann. ja, jag har det ganska lyxigt. ;)

veckoslutet efter det bär det av norrut tillsammans med S, styvmamma fyller 50 och ska firas. vi planerar hemliga presenter och det kommer att ta sin tid att fixa ihop. fun fun fun!

nu ska jag fortsätta leka med loopar och mixa lite spaghetti junction. 'til next time:

PZ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar