onsdag 26 oktober 2011

visioner

jag har stenhårda visioner!

en kväll när jag inte fick sömn (och vakiosti snarkade S redan efter 2 minuter, murr...) fick jag mittiallt slående visioner i huvudet. CUPCAKES! jag vet inte riktigt varför men nu har jag ca 327 olika cupcake-, muffins- och tårtdekorationer i huvudet som jag bara MÅSTE få förverkliga. så ska någon ha en kaffebjudning - call me! jag älskar att baka och laga mat, så varför inte åtminstone testa? sådär för några extra slantar på sidan om.

ALLTSÅ - varför ska man bara hålla sig till ett område av experties i sitt liv? GÖR FÖR FAN ALLT DU VILL! allt man känner att man vill testa eller vara bra på, why not?! musiken är naturligtvis först på min lista, men nästa år övergår mina musikstudier i engelskastudier. alltså något helt annat. jag diggar också att måla, så jag gör det ibland. att scrappa och pyssla är stenhårt enligt mig, så jag gör det. jag har fått en aha-upplevelse gällande dagens "ytliga" del av samhället, och intresserar mig massor för tillfället i smink, hår och klädsel. jag gör ALLT, gör det du också!

ja, djupa poänger och så vidare. men får man en aha-upplevelse gällande vad som helst, varför inte sprida budet?

lite lättsammare fakta: jag går alltså på producentlinjen på min skola. någon på min klass (ingen aning om vem) har spelat in sång i en C414-mick. OCH HAFT DEN FEL VÄG. förlåt, förlåt, jag tycker om er alla, men... HAHAHA...

över från dagens skratt till dagens (eller egentligen gårdagens) WOW - check out MICHAEL WINSLOW på youtube. ni kanske känner igen honom från någon film... helt otrolig typ!!!

that's allt för mig, nu sticker jag på kääf. tjolahopp!

PZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar